Hírek
2023.03.30 20:28
Termékajánló
TOP termékek
Termék részletek
Vendégtéri értékesítés alapjai
Cziráki Marietta és Molnár Kristóf első tankönyve, a GS-8-01 Vendégtéri értékesítés alapjai 2021 tavaszán készült el, tankönyvvé nyilvánítási eljárása szeptemberben lezárult. Szerzőink könyvük tartalmát a 2020-as programtantervek, képzési és kimeneti követelmények, valamint oktatói és a vendéglátásban szerzett tapasztalataik alapján állították össze. Olyan kiadvány létrehozására törekedtek, amely szakmailag pontos, korszerű, és az ismereteket a megcélzott tanulói korosztály számára is befogadható formában tartalmazza.
Tartalom
- Milyen lesz a munkahelyem?
- Mi minden található az értékesítőtérben?
- Hogyan végezhetjük a munkánkat biztonságosan?
- Milyen elvárásoknak kell megfelelnünk?
- Hogyan viselkedjünk a munkahelyünkön?
- Hogyan alakul egy napunk?
- Sikerült italt választani?
- Sikerült ételt választani?
- Miből áll az alapvizsga? (Digitális extra fejezet)
-
TARTALOMJEGYZÉK1. Milyen lesz a munkahelyem?1.1. A vendéglátás jelentősége1.2. A szakma változása, trendek1.2.1. A múlt1.2.2. A jelen1.2.3. A jövő1.3. Az üzlettípusok rövid bemutatása2. Mi minden található az értékesítőtérben?2.1. Az első benyomások2.2. A legfontosabb helyiségek2.3. Az értékesítőtér kialakítása2.4. A legfontosabb berendezések2.4.1. Asztalok és székek2.4.2. Pultok és pultrendszerek2.5. A legfontosabb vendégtéri gépek2.6. A legfontosabb szakmai kifejezések3. Hogyan végezhetjük a munkánkat biztonságosan?3.1. Miért fontos a biztonságos munkavégzés?3.2. Mi a munkabaleset?3.2.1. Mi a különbség a munkabaleset és az üzemi baleset között?3.2.2. Melyek a munkáltató és a munkavállaló kötelezettségei a megelőzés érdekében?3.3. Baleseti források, a balesetmegelőzés szabályai3.3.1. Tűz használata a vendégtérben3.3.2. Egyéb baleseti források és óvintézkedések4. Milyen elvárásoknak kell megfelelnünk?4.1. Milyen az ideális munkaerő?4.2. Melyek a fizikai elvárások?4.3. Melyek a pszichológiai elvárások?4.4. Melyek a szakmai elvárások?4.5. Milyen a megfelelő megjelenés?4.6. Milyen a megfelelő munkaruha?4.6.1. Cipő4.6.2. Szoknya vagy nadrág4.6.3. Kötény4.6.4. Ing vagy blúz4.6.5. Ékszerek4.6.6. Személyes felszerelés5. Hogyan viselkedjünk a munkahelyünkön?5.1. Mit is jelent pontosan a kommunikáció?5.2. Kommunikáció a vendégekkel5.2.1. Az érkezés pillanatai5.2.2. A vendégek nem verbális jelzései5.2.3. Hogyan bánjunk a vendégekkel?5.2.4. Helyes viselkedés a vendégtérben5.2.5. Elköszönés a vendégektől5.2.6. Kommunikáció telefonon5.3. Kommunikáció a kollégákkal6. Hogyan alakul egy napunk?6.1.1. A munkakör6.1.2. A munkarend6.2. A munkavégzés típusai6.3. Napi teendők6.3.1. Érkezés a munkahelyre6.3.2. Nyitás előtti műveletek, felkészülés a szervizre6.3.3. Nyitvatartás alatti feladatok6.3.4. Zárás utáni műveletek7. Sikerült italt választani?7.1. Az itallap7.2. Az italokról általában7.3. Az italok csoportosítása7.3.1. Alkoholmentes italok7.3.2. Alkoholtartalmú italok7.4. Poharak7.5. Az italfelszolgáláshoz szükséges egyéb eszközök7.6. Az italfelszolgálás módja7.6.1. Ásványvíz-felszolgálás7.6.2. Kávé és egyéb meleg ital felszolgálása7.6.3. Koktélkészítés és felszolgálás8. Sikerült ételt választani?8.1. Választékközlő eszközök8.1.1. A leggyakoribb választékközlő eszközök8.1.2. Digitális választékközlő eszközök8.1.3. Az étlap felépítése8.2. Az ételek felszolgálásának általános szabályai8.2.1. A tányérszerviz8.2.2. A felszolgálókendő (hangedli) használata8.2.3. Előkészületek8.2.4. A teríték részei, eszközei8.2.5. Az alapterítések fajtái8.2.6. Az asztalok és az étterem felkészítése8.2.7. Átterítés8.3. Munkavégzés a vendégtérben8.3.1 Nyitás előtt8.3.2. Nyitás után8.4. Asztalnál végzendő műveletek8.4.1. Salátakeverés a vendégtérben8.4.2. Flambírozás a vendégtérben9. Miből áll az alapvizsga? -Digitális extra fejezet
-
Cím Vendégtéri értékesítés alapjaiSzerző Cziráki Marietta - Molnár KristófKiadó Szega Books Kft.Kiadói kód GS-8-01ISBN 9786155720451Kiadási év 2021
Kosár
A kosár üres
Kategóriák
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás