Termékajánló
TOP termékek
Termék részletek


Marketing- és reklámtevékenység szervezése II.

Marketing- és reklámtevékenység szervezése II.
1 990 Ft

A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.


A könyv tanulást segítő eszközei a táblázatok, foylamatábrák, gyakorlati életből vett példák, tréfás rajzok, képek-fényképek, fejezetvégi kérdések-feladatok, vitatémák, számítógépes feladatok, esettanulmányok, valamint az idegen szavak és az angol szavak szótára, amelyet a diákoknak önállóan kell kitölteniük a tanultak alapján.

Fő fejezetek:

1. Eladáshelyi reklám, POS-eszközök

2. Értékesítésösztönzés, promóció

3. Kereskedők ösztönzése

4. Direkt marketing

  • Cím
    Marketing- és reklámtevékenység szervezése II.
    Szerző
    Végné Faddi Andrea
    Kiadó
    Műszaki Könyvkiadó
    Kiadói kód
    MK-6501-7/II
    ISBN
    9789631665185
    Kiadási év
    2011