Marketing 11. osztály
A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt. "Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketingeszköztárat bemutatja, ismerteti.
Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását."
-
Cím Marketing 11. osztályAlcím A marketing alapjaiSzerző Végné Faddi AndreaKiadó Műszaki KönyvkiadóKiadói kód MK-6006-0ISBN 9789631660067Kiadási év 2015
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás