Kommunikáció az idegenforgalomban
A könyv bemutatja a legfontosabb lelki-szellemi jelenségek pszichológiai alapjait, kitér a turizmusban résztvevők utazási indítékai, motívációi pszichológiai alapjainak elemzésére.
A személyiségpszichológiai részben ismerteti a különböző személyiségtípusokat, valamint részletesen foglalkozik az emberekkel való bánásmód és a kapcsolatteremtés pszichológiájával is. Gyakorlati tanácsokat ad az ún. „nehéz ügyfelekkel” való kapcsolatteremtéshez és bánásmódhoz. Részletesen foglalkozik az utazásokon részt vevők közérzetének pszicho-szomatikus alapjaival.
A könyv végén kitér az emberi tényezők szerepére a hivatalos kapcsolatokban, a különböző embertípusok tárgyalási technikáinak elemzésére.
A műben tárgyalt témák könnyebb megértését képek és ábrák illetve pszichológiai tesztek segítik elő.
-
Cím Kommunikáció az idegenforgalombanSzerző Király JózsefKiadó KITKiadói kód KR-371ISBN 963 637 197 0Kiadási év 2006
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás