A marketing alapjai
A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.
-
Cím A marketing alapjaiSzerző Veres Zoltán - Szilágyi ZoltánKiadó PerfektKiadói kód PR-202Kiadási év 2005
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás